.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انفجار مواد محترقه جان جوان گنبدي راگرفت

ك نفر در جريان انفجار مواد محترقه در يكي از خيابانهاي شهر گنبدكاووس كشته شد. در جريان اين حادثه كه يكشنبه شب در منزلي واقع در خيابان ملت گنبد- كاووس رخ داد، جواني ? ??ساله به نام "حسين نصراللهي" كشته شد. فرماندار گنبدكاووس كه در محل حادثه حضور داشت به خبرنگار ايرنا، گفت: بر اثر انفجار مواد محترقه در منزل، متاسفانه يك نفر جان خود را از دست داد."علي‌اكبر گلياني" افزود: فرد مزبور در حياط منزلش در حال ساخت و آماده‌سازي مواد محترقه بود كه بر اثر بي‌احتياطي، مواد محترقه منفجر شد.

وي گفت: در جريان اين انفجار علاوه بر خسارت وارده به ساختمان، شيشه‌هاي اطراف اين واحد مسكوني نيز شكست.فرماندار گنبدكاووس با بيان اينكه به هنگام انفجار كسي بجز فرد متوفي در منزل حضور نداشت، گفت: خانواده‌ها مراقب فرزندانشان باشند تا در ايام باقيمانده به سال جديد، شاهد چنين حوادث ناگواري براي انان نباشند.

فرمانده نيروي انتظامي منطقه گنبدكاووس نيز در خصوص اين انفجار به خبرنگار ايرنا، گفت: در پي شنيده شدن صداي انفجار در اين شهر، ماموران نيروي انتظامي بلافاصله به محل اعزام شدند.

سرهنگ" حبيب‌الله محمدنژاد" افزود: نيروهاي انتظامي و امدادي پس از بيرون آوردن فرد مذكور از صحنه انفجار، وي را به بيمارستان شهيد مطهري اعزام كردند كه متاسفانه قبل از رسيدن به بيمارستان جان سپرد

وي با اشاره به سوابق اين فرد، گفت: متوفي سال گذشته نيز به دليل آماده‌سازي و توزيع مواد محترقه در پايان سال گذشته چند بار از سوي ماموران انتظامي بازداشت شده بود.

فرمانده نيروي انتظامي به خانواده‌ها توصيه كرد: در استانه چهارشنبه آخر سال مراقب فرزندان خود باشند و انان را نسبت به خطرات اين مواد آگاه كنند.سرهنگ محمدنژاد همچنين با اشاره به كشفيات مواد محترقه توسط اين نيرو گفت: طي يك هفته گذشته بيش از ? ?هزار و ? ???عدد انواع مواد محترقه توسط اين نيرو كشف و ضبط شده است.

به گفته وي، در جريان اين كشفيات چند نفر نيز دستگير و تحويل مراجع قضايي شده‌اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.